Het logo van Thomas verzekert

Ik krijg veel leuke reacties over mijn logo, daarom vertel ik je in deze blog het verhaal achter mijn logo.

Ontwerp

Zo vormt de omtrek van het logo de uniformiteit met FGD en mijn collega partnerkantoren. Het beste van twee werelden waar ik eerder deze blog over schreef.

In de ontwerpfase kwamen een aantal kernwaarden naar voren waar mijn toegevoegde waarde ligt. Waarin onderscheid ik mij ten opzichte van de rest? Ik vind dat de verzekeringsbranche best een stoffig imago heeft en daardoor conservatief over kan komen. Terwijl ik juist vooruit wil én ondernemers wil helpen die ook vooruit willen.

Kernwaarden

Het vooruit willen helpen is één van mijn kernwaarden; vooruitstrevend zijn in de markt van risicoadvies.

Daarom zijn de T en de V figuurtjes in beweging. In het logo komen zij samen bij de blauwe punt samen: op een persoonlijke en gelijkwaardige manier met elkaar in contact om bijvoorbeeld sparren over de vooruitgang van jouw onderneming.

Kleuren

Tot slot de kleuren: blauw en oranje. De kleur blauw staat voor fris, zakelijk en loyaal. Oranje voor enthousiast, jong en warm. Kenmerken die mij als ondernemer én mens vormen.

Herken jij jezelf als ondernemer die vooruit wil kijken? En in plaats van een jaarlijks ‘moetje’ een risicoadvies wil waarmee je ook echt vooruit kan? Laten we dan snel eens met elkaar sparren!

Bel of app dan gerust: 06-54272403.

P.S het logo en beeldmerk is ontworpen door Matthijs Hooghiemstra.

 

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies