Schade melden

Hebt u schade, dan is het belangrijk dat die zo snel mogelijk afgehandeld wordt. Ons team schadebehandelaars begeleidt u daarbij en zorgt voor een goede en vlotte behandeling van uw schade.

Schadebehandeling, hoe gaat dat?
U kunt uw schade bij ons melden op de manier die bij u past.

Online
U gebruikt één van de hieronder vermelde schadeformulieren of u gebruikt het digitale schadeformulier.
U kunt er ook voor kiezen het formulier onderaan deze pagina te gebruiken of een e-mailbericht te sturen aan schade@fgd.nl
Wilt u daarbij de schadeoorzaak vermelden en aangeven wat er beschadigd is? Daarnaast ontvangen wij graag een indicatie van de herstelkosten. U kunt ook foto’s van de schade meesturen.

Telefonisch
U belt ons via telefoonnummer 058 – 2010102.
Belt u buiten kantooruren, dan hoort u een voicemailbericht en kunt u ervoor kiezen te worden doorverbonden met de adviseur die bereikbaarheidsdienst heeft.

Adviseur
U neemt contact op met uw adviseur om de schade te melden.

Na ontvangst van uw schademelding nemen wij die in behandeling. Als we aanvullende vragen hebben, nemen wij contact met u op. U ontvangt binnen vijf dagen na de schademelding een bevestiging van ons.
De doorlooptijd van de afhandeling van uw schade is onder andere afhankelijk van het soort schade, de complexiteit daarvan en de inzet van derden, bijvoorbeeld een expert. Natuurlijk houden wij u altijd op de hoogte van het verloop.

Afschrijvingslijst

Glasschade auto

                

  • Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • U krijgt snel een persoonlijk antwoord
    Lees het privacyreglement van FGD

Thomas verzekert is een partnerkantoor van FGD. Omdat FGD over volmachten beschikt, kan zij de verzekeringsaanvragen zelf behandelen, accepteren en verwerken. Ook een schade wordt volledig door FGD zelf behandeld en afgewikkeld.

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies